Vše musí být náležitě označené

Asi každá firma má v současnosti nějaké označení, které bývá nezbytnou součástí snad každého razítka. Kromě názvu firmy je také povinný kontakt, a to v podobě telefonního čísla, e-mailu, či webové adresy. Dále IČO a DIČO, které jsou i identifikaci společnosti. Nezbytnou informací, která by neměla na vizitce chybět, je i adresa a sídlo firmy.

Logo, domácí úkol pro grafiky

Kromě nezbytných úředností v podobě povinných údajů o firmě, by měla každá organizace mít i svoje logo. Tento úkol je svěřen grafikům, kteří si vyhrají nejčastěji v rastrové grafice s geometrickými tvary a písmeny. Čím jednodušší, ale zajímavější logo je, tím více zákazníky zaujme. Dále by mělo korespondovat s činností firmy. Například společnost, která zprostředkovává okna svým zákazníkům, bude vystihovat právě jedno z daných oken. Naopak do zverimexu se hodí obrázek spokojeného pejska, či kočičky.